Charakterystyka: Seria uniwersalnych jednokorpusowych opraw drogowych o zróżnicowanych parametrach technicznych, przeznaczonych do wysokoprężnych lamp sodowych i rtęciowych. Opis techniczny korpus oprawy wytłoczony z blachy aluminiowej, malowany proszkowo klosz z poliwęglanu (PC) lub polimetakrylanu metylu (PMMA), mocowany do korpusu za pomocą trzech zamków ze stali nierdzewnej ocynkowanej odbłyśnik aluminiowy: jednoelementowy – tłoczony, wieloelementowy – składany lub szerokostrumieniowy uszczelka poliuretanowa wylana na krawędzi korpusu dwa filtry umożliwiające wyrównywanie ciśnienia między wnętrzem oprawy i otoczeniem bez zasysania nieczystości płyta montażowa z kompletnym osprzętem elektrycznym i oprawką źródła światła system złączek pozwalający na bezpieczne podłączenie i odłączenie zasilania oprawy stateczniki magnetyczne Zastosowanie oświetlenie dróg, ulic, dróg osiedlowych, parkingów, placów, terenów miejskich, ścieżek rowerowych, przemysłowych terenów otwartych, itp. Sposób montażu montaż na pionowym słupie o średnicy 42 ÷ 60mm lub wysięgniku poziomym nachylonym pod kątem 0° ÷ 30° do płaszczyzny regulowany uchwyt montażowy, umożliwiający płynną zmianę kąta nachylenia oprawy w stosunku do płaszczyzny drogi: przy wysięgniku poziomym -15° / +15°, przy pionowym słupie -5° / +30°. Informacje dodatkowe regulator mocy w oprawach z oznaczeniem „h”, który zapewnia w godzinach zmniejszonego natężenia ruchu obniżenie poboru mocy o ok. 40% (wartość strumienia świetlnego uzależniona od poziomu poboru mocy) standardowa wersja kolorystyczna oprawy: szary powierzchnia boczna narażona na wiatr: 0,076m2 Zastosowanie produktu Ulice i drogi Zewnętrzne przestrzenie miejskie Stacje benzynowe