Twoja liczba 4coinów:
???
Obsługa sklepu dostępna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00
Darmowa dostawa zInPostod 100zł.
Brakuje Ci tylkodo darmowej dostawyInPost
Osiągnięto próg darmowej dostawy z InPost
Lampka nocna z czujnikiem ruchu i zmierzchu Baseus Sunshine naturalne światło x 1
69,90 zł
Lapmka nocna Baseus z serii Sunshine to produkt, dzięki któremu oświetlimy sobie nocną podróż po naszym domu. Jej instalacja jest bardzo prosta, posiada przyczepioną taśmę 3M, dzięki której bez problemu przyczepimy lampkę do wielu powierzchni. Lampka może być również używana przenośnie jako latarka. Jej magnetyczna konstrukcja pozwoli również na przyczepienie jej do lodówki lub innych metalowych przedmiotów.
Jest to idealne rozwiązanie dla każdego, światło nocne tworzy uspokajającą atmosferę, dzięki której łatwiej zaśniemy. Idealnie sprawdzi się przez całą dobę, w sytuacjach gdy idziemy po wodę do kuchni lub w dzień w ciemnej szafce. Posiada światło naturalne o temperaturze 4000K.
Lampka wyposażona została w czujnik ciała PIR, przez co bez problemu wykrywa obecność ciała ludzkiego w pobliżu i automatycznie włącza się. Zasięg czujnika to 120 stopni i 5-7 metrów. Po wykryciu ruchu lampka świeci w trybie ciągłym, wyłączy się po 30 sekundach od momentu gdy przestanie wyczuwać ruch. Wyposażona została również w czujnik zmierzchu. Posiada system oszczędzający baterię, włącza się tylko w sytuacji, gdy oświetlenie jest niedostateczne. Lampa wyposażona została w przełącznik, który pozwoli nam na wybranie, czy ma ona świecić w sposób ciągły, wykrywający lub ma być kompletnie wyłączona.
Posiada również system filtrowania dwuwarstwowego, który chroni nasze oczy i sprawia, że nie odczuwamy ich zmęczenia. Światło jakie daje nam lampka jest wystarczające by coś zobaczyć i zarazem nie za mocne, by nie obudzić np. dziecka. Gdy lampka osiągnie zbyt wysoką temperaturę, samodzielnie wyłączy się.
1. Termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc od daty zakupu przez Klienta produktu. Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. W celu rozpoczęcia realizacji uprawnień z tytułu gwarancji, Klient zobowiązany jest nawiązać kontakt z obsługą sklepu internetowego jako pierwszy. Po przekazaniu informacji dotyczących problemu, Klient otrzyma wskazówki mające na celu usunięcie usterki lub dalsze informacje na temat procedury reklamacyjnej.
3. Sklep internetowy świadczy usługi gwarancyjne w zakresie tylko swoich oferowanych produktów.
4. Naprawy sprzętu w okresie gwarancyjnym wykonywane są przez serwisanta upoważnionego przez sklep internetowy.
5. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady sprzętu w okresie ważności gwarancji - zostanie bezpłatnie usunięta w okresie do 28 dni.
6. Sprzęt przeznaczony do naprawy powinien być dostarczony w odpowiednio zabezpieczonym opakowaniu, tak aby ryzyko uszkodzenia w czasie transportu było jak najmniejsze.
7. Warunkiem przyjęcia urządzenia do naprawy gwarancyjnej jest dołączenie kopii dokumentu sprzedaży.
8. Sklep internetowy może odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku stwierdzenia niezgodności produktu oraz danych w dokumentach.