Twoja liczba 4coinów:
???
Obsługa sklepu dostępna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00
Darmowa dostawa zInPostod 100zł.
Brakuje Ci tylkodo darmowej dostawyInPost
Osiągnięto próg darmowej dostawy z InPost
Etui torba na okulary VR Alogy pokrowiec z paskiem na ramię do Oculus Quest 2 x 1
142,90 zł
Torba od marki Alogy została wykonana z trwałej i wytrzymałej pianki EVA, dzięki czemu etui nie przepuszcza światła słonecznego. Sztywna konstrukcja jest odporna na wstrząsy, zarysowania i rozpryski. Wnętrzne jest wyłożone miękkim materiałem i pianką.
Pokrowiec jest idealnie dopasowany do okularów VR i jego akcesoriów, dzięki zintegrowanym wcięciom w konstrukcji torby. Etui posiada regulowany pasek na ramię, zapewniając tym samym komfort podczas transportu naszego urządzenia.
Etui posiada formę gąbki, która pomaga zachować bezpieczeństwo okularów VR. Wnętrze torby posiada jedną, przestrzenną komorę, która jest zintegrowana z urządzeniem oraz jego akcesoriami. Torba posiada jeszcze jedną dużą i jedną małą kieszonkę, zamykaną na zamek błyskawiczny do przechowywania małych akcesoriów, takich jak przewody zasilające czy paski, dzięki czemu można je łatwo nosić ze sobą.
Podwójny zamek błyskawiczny w torbie do Oculus Quest 2, umożliwia łatwy dostęp do okularów i akcesoriów VR jaki i zapewnia jeszcze większe bezpieczeństwo przed wypadnięciem. Torba posiada również wbudowany wygodny uchwyt i szeroki pasek na ramię, który zapewnia komfort podczas transportu naszego urządzenia.
1. Termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc od daty zakupu przez Klienta produktu. Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. W celu rozpoczęcia realizacji uprawnień z tytułu gwarancji, Klient zobowiązany jest nawiązać kontakt z obsługą sklepu internetowego jako pierwszy. Po przekazaniu informacji dotyczących problemu, Klient otrzyma wskazówki mające na celu usunięcie usterki lub dalsze informacje na temat procedury reklamacyjnej.
3. Sklep internetowy świadczy usługi gwarancyjne w zakresie tylko swoich oferowanych produktów.
4. Naprawy sprzętu w okresie gwarancyjnym wykonywane są przez serwisanta upoważnionego przez sklep internetowy.
5. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady sprzętu w okresie ważności gwarancji - zostanie bezpłatnie usunięta w okresie do 28 dni.
6. Sprzęt przeznaczony do naprawy powinien być dostarczony w odpowiednio zabezpieczonym opakowaniu, tak aby ryzyko uszkodzenia w czasie transportu było jak najmniejsze.
7. Warunkiem przyjęcia urządzenia do naprawy gwarancyjnej jest dołączenie kopii dokumentu sprzedaży.
8. Sklep internetowy może odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku stwierdzenia niezgodności produktu oraz danych w dokumentach.